ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رونمایی از خودروی شاسی بلند داخلی تا سال آینده (۲۰ آبان ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۳۴۱۴۰
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
رونمایی از خودروی شاسی بلند داخلی تا سال آینده (۲۰ آبان ماه ۱۴۰۱)
مدیر کل دفتر صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت از طراحی بن سازه خودرو اقتصادی برای تولید محصول شاسی بلند در کشور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، عبدالله توکلی لاهیجانی افزود: اکنون روی ۴ بن سازه کاملا داخلی تمرکز کرده ایم؛ یک بن سازه متعلق به سایپاست که ۲ محصول از آن تا کنون طراحی و وارد بازار شده است، یک خودرو شاهین اتومات و بعد آریا است و دو محصول دیگر روی این بن سازه هم در حال طراحی است.

وی اضافه کرد: بن سازه کاملا بومی دیگر، بن سازه خودرو تاراست که روی آن خودرو ری را هم طراحی شده و گسترش محصول نیز روی این بن سازه داریم. همچنین برنامه‌هایی برای احیای بن سازه ال ۹۰ با زنجیره تامین داخلی نیز داریم یعنی معماری محصول کاملا داخلی شده و به کمک زنجیره تامین داخل محصولات روی آن طراحی می‌شود.

توکلی لاهیجانی گفت: بن سازه مهم دیگر که در حال طراحی است بن سازه خودروی اقتصادی است که یک محصول شاسی بلند روی این بن سازه طراحی شده و با همکاری سایپا و قطعه سازان مختلف در حال انجام است که بهمن سال آینده رونمایی می‌شود همچنین بعد از تولید انبوه، یک محصول دیگر روی این بن سازه خواهیم داشت.

مدیر کل دفتر صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: معتقد هستیم باید برای اینکه جریان پایداری را در حوزه تولید داشته باشیم، باید کلید طراحی و توسعه محصول را خودروسازان در دست بگیرند بنابراین گام دوم برنامه تحولی صنعت خودرو متمرکز بر توسعه بن سازه‌ها با نشان داخلی خواهد بود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->